martes, 21 de enero de 2014

¡Al ataque!

El lunes Pablo Miguéns llegó al cole con una gran...
mirad, mirad,...
 ¡UN CASTILLO DE CHOCOLATE!
Antes de devorarlo quisimos presumir de obra arquitectónica y se la fuimos a enseñar a las clases de infantil. ¡Tod@s se quedaron asombrad@s! 
Aquí está Pablo explicando a los niños y niñas de 5 años cómo hizo el castillo
 
 
 
Una vez enseñado el castillo tocaba... ¡atacarlo!
 
 
 
 
 
 
Así quedó después de la batalla
Queremos dar las gracias a la mamá de Pablo por el tiempo dedicado en la construcción de este castillo tan dulce. Nos hizo mucha ilusión comernos las torres, murallas, almenas,... y sobre todo ¡el puente levadizo!

4 comentarios:

  1. QUÉ BUENA PINTA! ENHORABUENA PILI. AHORA TOCA HACER MÁS CONSTRUCCIONES COMO EL TAJ MAHAL O LA MURALLA DE CHINA, JA, JA. Y NO TE OLVIDES QUE LAS MAMÁS TAMBIÉN SOMOS TAN GOLOSAS COMO L@S SEMENTEIR@S.

    ResponderEliminar
  2. QUE FUERTE!!!! Pili, eu anótome ó comentario de Karina... as mamás tamén contamos non???? Noraboa Pili e eu creo que neste caso a mamá de Pablo Miguéns ten ben merecido un bo aplauso por ter tanto tempo para colaborar nos proxectos da aula. Bicos para tod@s.

    ResponderEliminar
  3. Estadesme facendo chorar e vaiseme estropear a maquillaxe, ja,ja. Tampouco vos pasedes que non é para tanto. Sabedes que pasa (e creo que Karina, e todas me entenderedes), eu disfruto tanto como os nenos vendo como eles se emocionan cada vez que teñen unha cousa desta. Vendo as caras que teñen nas fotos paga a pena iso e moito mais. E aprobeitando que temos unha profe super guay que nos deixa participar das cousas dos nosos fillos, moito mellor. Eu fagoo encantadísima e mais que puidera. O do Taj Mahal e a Muralla China queda para o proxecto de Asia, ja,ja,ja. Ademais, non podo descubrir todos os secretos agora porque ainda me queda Marcos. Outra cousa, xa teño algo pensado tamén para vós, non vos celedes, que sodes unhas celosas. Teño o día, pero xa vos darei mais detalles. Bicos a nenos, nenas e mamás, tamén os papás, pero eses creo que non están tan atentos a estas cousas.-é unha pena pero é así. Vémonos

    ResponderEliminar
  4. O CASTELO ERA PRECIOSO E ESTABA BOÍSIMO. MOITAS GRACIAS A PABLO MIGUÉNS E A PROFE ANA POR COMPARTILO COS NENO E NENAS DA CLASE DO PASEO DO ESPOLÓN (5 ANOS).

    ResponderEliminar