lunes, 6 de junio de 2016

La sorpresa de Nandi

Este é o título dun conto que nos prestou a profe Teté e que nos encanta
 Portada de "La sorpresa de Nandi" 
Nandi decide sorprender á súa amiga Tindi que vive noutro poboado cunha cesta con sete froitas. Tras preparala, parte coa cesta na súa cabeza e vaise preguntando que froita gustaralle máis á súa amiga. Mentres se formula estas preguntas non advirte que sete animais diferentes vanse comendo paso a paso as froitas ata deixar a cesta baleira. Pero esta situación resólvese grazas á axuda involuntaria dun chibo que se desboca e choca contra unha árbore repleta de mandarinas. Co golpe, unha cantidade destas froitas cae sobre a cesta baleira de Nandi. Cando chega ao poboado de Tindi e entrégalle o seu agasallo, a amiga agradécelle as mandarinas, que son a súa froita favorita, e a sorpresa lógrase por partida dobre. 
Aproveitando que no conto sae o nome de moitas froitas que descoñeciamos, decidímonos a probar algunhas delas: piña, mango e papaya foron as elexidas. Hai que dicir que non tod@s nos atrevemos a probalas pero si as tocamos e cheiramos o seu doce cheiro.
Fixemos a nosa propia Nandi co seu cesto cheo de froita; xa decora o noso corredor, ao lado dunha serpe que tamén fixemos nós
Estas son as fotos da preparación do mural coa serpre

4 comentarios:

  1. Uhh que miedo me da esa serpiente

    ResponderEliminar
  2. Qué buena pinta tienen esas frutas!! seguro que estaban buenísimas. Estos sementeir@s se ponen las botas!! Ummm
    Ana R.

    ResponderEliminar
  3. ¡ Pero que bien lo estan pasando!! Estan a carcajadas con la piña!! ¡ME ENCANTA!!
    Solo quiero decir que estoy encantada, y que a pesar de que no participo mucho todas las semanas estoy pendiente de las novedades de la semwnteira, y me encanta..., me encanta ver todo lo que hacen, todo lo que aprenden, y todo lo que disfruntan.
    Gracias profe Ana por este rinconcito, personalmente tengo q decir que me ayuda muchsimo.
    Muchas gracias.
    MAMÁ DE PEDRO PEREZ

    ResponderEliminar
  4. ¡ Pero que bien lo estan pasando!! Estan a carcajadas con la piña!! ¡ME ENCANTA!!
    Solo quiero decir que estoy encantada, y que a pesar de que no participo mucho todas las semanas estoy pendiente de las novedades de la semwnteira, y me encanta..., me encanta ver todo lo que hacen, todo lo que aprenden, y todo lo que disfruntan.
    Gracias profe Ana por este rinconcito, personalmente tengo q decir que me ayuda muchsimo.
    Muchas gracias.
    MAMÁ DE PEDRO PEREZ

    ResponderEliminar