jueves, 7 de diciembre de 2017

Día do Ensino

Hoxe, 7 de decembro, festexamos o Día do Ensino.
A profe Ana quixo poñer a proba aos Sementeiros e Sementeiras e fíxolles a seguinte pregunta:
QUE COUSAS FAI MAL A PROFE ANA?
Despois da sorpresa inicial ante unha pregunta tan,... "comprometida", moit@s se animaron a opinar sobre tan "peliagudo" tema e aquí están todas as respostas

 
 
 
 
 Despois a pregunta foi:
E QUE COUSAS FAI BEN A PROFE ANA?
 
  
 
  Facendo unha pequena autoavaliación teño que pensar en mellorar esta memoria de peixe que parece que teño (pois esquezo moitas cousas a xulgar polas respostas dadas), berrar un pouco menos (terei que duplicar as sesións de ioga 💆), tratarei de reciclarme no tema das novas tecnoloxías e o máis importante, peinarme antes de saír da casa 💇 e pasarme soamente... un pobo.

7 comentarios:

  1. Jajaja qué bueno, hay que ver que ocurrentes son estos Sementeir@s. De todas formas no te puedes quejar profe son bastantes más las cosas que haces bien que mal, según ellos. Casi nos morimos de risa con lo de estar peluda, jajaja que buenos son, desde luego que en esa clase el aburrimiento no existe.

    ResponderEliminar
  2. Me muero de risa con ell@s!! Pero creo que algunas de las cosas que hace mal la profe en algún momento pasó a ser las cosas que hacen mal algún sementeir@...se liaron un pelín😂Jajajaja me encantan las respuestas de estes sementeiros!!!

    ResponderEliminar
  3. ¡Buenisimo, buenisimo!! Que risas nos echamos! Lo que mas me gusto de lo que consideran que haces mal, es irte al medico y que vaya una sustituta. A Pedro este puente se le esta haciendo larguisimo dice que lleva muchos dias sin ir al cole jajaja.
    Yo diría que el balance es muy bueno, me encantan estos ejercicios en los que todos dan su opinion.

    ResponderEliminar
  4. Jajaja. Buenisimo. Para nosotros lo mejor de todo profe es que te olvides de poner calcetines y de no peinarte. Jajaja. Son arrasadores estos niños y despues que les llames cariño. Cuanto te quieren esos sementeiros profe!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Me siento muy querida. Sobre todo cuando me recuerdan todo lo que se me olvida con la edad,...

      Eliminar
  5. a verdade é que paga a pena a sinceridade nestas idades. A todos nos poñen as pilas, ademáis de arrincarnos un sorriso. noraboa a todos. Un que tampouco se peina. Luis Manteiga

    ResponderEliminar